Zadovoljstvo korisnika, kvalitet i garancija za usluge, unapređenje i razvoj, kao i stvaranje vrednosti predstavlja osnovni cilj našeg preduzeća.
Poslovna politika zasnovana je na ostvarenju i održavanju reputacije u poslovanju, pružanjem bržih, pravovremenih i efikasnih usluga naručiocima/korisnicima sa ciljem zadovoljenja njihovih zahteva, potreba i očekivanja.
Osnovni stavovi te Politike ogledaju se u sledećem:
● zadovoljenje korisnika usluga, njihovih iskazanih i neiskazanih potreba i očekivanja,
● uspostavljanje i održavanje partnerskih odnosa sa korisnicima usluga i isporučiocima,
● zadovoljenje potreba i očekivanja zainteresovanih strana,
● kontinualno poboljšavanje procesa realizacije usluge, ulaganje u ljudske resurse i opremu u cilju održavanja savremenog tehnološkog nivoa,
● uređenost radnog procesa,
● unapređenje organizacije rada u cilju racionalnog korišćenja repromaterijala, energije i vode, smanjenje emisije u vazduh i sprečavanje zagađenja voda i zemljišta,
● težnja ka smanjenju ukupnog otpada kao i uklanjanje otpada, koji ne može biti prerađen na način koji ne ugrožava životnu sredinu,
● kontinualno poboljšanje učinaka zaštite životne sredine,
● uspostavljanje efikasne komunikacije sa svim zainteresovanim stranama i drugim relevantnim organizacijama u cilju bolje razmene informacija važnih za životnu sredinu,
● obezbeđenje maksimalne informisanosti i komunikacija kroz informacioni sistem,
● sistematsko upravljanje ljudskim resursima,
● stvaranje bezbednih i zdravih uslova za rad, bez profesionalnih bolesti i povreda na radu,
● poštovanje zakonodavstva, posebno iz oblasti bezbednosti i zdravlja na radu i zaštite životne sredine,
● stalno poboljšanje efektivnosti i efikasnosti
Rukovodstvo organizacije privrženo je ovakvoj vrsti Politike kompanije i odgovorno za njeno sprovođenje u skladu sa zahtevima standarda SRPS ISO 9001, SRPS ISO 14001i SRPS OHSAS 18001.